Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Jeśli produkt jest dostępny od ręki, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka kurierem trwa do 2 dni roboczych od nadania przesyłki. Jeśli produkt ma status „Dostępny na zamówienie” wówczas czas realizacji określany jest indywidualnie przez pracownika i trwa maksymalnie do 10 tygodni. - Czy jest możliwość płatności przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze jest możliwa w chwili odbioru towaru w naszym Showroomie w Gdyni, przy ulicy Morskiej 174. W przypadku zainteresowania taką formą płatności przy odbiorze paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy o kontakt z pracownikiem Kids Concept. - Gdzie mogę odebrać zamówiony towar?
Zamówiony towar można odebrać w naszym Showroomie w Gdyni, przy ul. Morskiej 174, w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku. Przed wizytą prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. - Czy zamówiony towar może być wysłany za granicę?
Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne a warunki dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości paczki i miejsca dostawy. - Jak prawidłowo odebrać przesyłkę od kuriera?
Przed odbiorem paczki klient zobowiązany jest sprawdzić jakość dostawy (ew. uszkodzenia opakowań lub widoczne ślady mogące wskazywać na uszkodzenia produktu powstałe podczas transportu) i niezwłocznie spisać w takim przypadku protokół z kurierem, który dostarczył przesyłkę. W przeciwnym razie ew. reklamacje zgłoszone w czasie późniejszym dot. uszkodzeń towaru mogą zostać nieuznane. Taki protokół należy przesłać mailem na adres: [email protected] - Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?
Tak, wszystkie produkty oferowane przez firmę Kids Concept posiadają gwarancję i w zależności od producenta może ona trwać nawet do 5 lat. - Czy sprzedawane meble są do samodzielnego montażu?
Meble przez nas oferowane są do samodzielnego montażu. Jeśli klient sobie życzy, możemy wycenić usługę montażu. O szczegóły zapytaj pracownika firmy Kids Concept. - Jak mogę zgłosić reklamację?
Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres mailowy: [email protected] lub na adres siedziby firmy w Gdyni. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko oraz adres i dane kontaktowe klienta, opis przedmiotu reklamacji, datę nabycia towaru oraz dokument potwierdzający zakupu. Mile widziane są również zdjęcia.