1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
    Jeśli produkt jest dostępny od ręki, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka kurierem trwa do 2 dni roboczych od nadania przesyłki. Jeśli produkt ma status „Dostępny na zamówienie” wówczas czas realizacji określany jest indywidualnie przez pracownika i trwa maksymalnie do 10 tygodni.
  2. Czy jest możliwość płatności przy odbiorze?
    Płatność przy odbiorze jest możliwa w chwili odbioru towaru w naszym Showroomie w Gdyni, przy ulicy Morskiej 174. W przypadku zainteresowania taką formą płatności przy odbiorze paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy o kontakt z pracownikiem Kids Concept.
  3. Gdzie mogę odebrać zamówiony towar?
    Zamówiony towar można odebrać w naszym Showroomie w Gdyni, przy ul. Morskiej 174, w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku. Przed wizytą prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  4. Czy zamówiony towar może być wysłany za granicę?
    Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne a warunki dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od wielkości paczki i miejsca dostawy.
  5. Jak prawidłowo odebrać przesyłkę od kuriera?
    Przed odbiorem paczki klient zobowiązany jest sprawdzić jakość dostawy (ew. uszkodzenia opakowań lub widoczne ślady mogące wskazywać na uszkodzenia produktu powstałe podczas transportu) i niezwłocznie spisać w takim przypadku protokół z kurierem, który dostarczył przesyłkę. W przeciwnym razie ew. reklamacje zgłoszone w czasie późniejszym dot. uszkodzeń towaru mogą zostać nieuznane. Taki protokół należy przesłać mailem na adres: kidsconcept@kidsconcept.pl
  6. Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?
    Tak, wszystkie produkty oferowane przez firmę Kids Concept posiadają gwarancję i w zależności od producenta może ona trwać nawet do 5 lat.
  7. Czy sprzedawane meble są do samodzielnego montażu?
    Meble przez nas oferowane są do samodzielnego montażu. Jeśli klient sobie życzy, możemy wycenić usługę montażu. O szczegóły zapytaj pracownika firmy Kids Concept.
  8. Jak mogę zgłosić reklamację?
    Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres mailowy: Kidsconcept@kidsconcept.pl lub na adres siedziby firmy w Gdyni. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko oraz adres i dane kontaktowe klienta, opis przedmiotu reklamacji, datę nabycia towaru oraz dokument potwierdzający zakupu. Mile widziane są również zdjęcia.
Produkt dodany do ulubionych